خیم اسلام ایران آمادگی اسلامی اقتصادی

خیم: اسلام ایران آمادگی اسلامی اقتصادی پاکستان اسلام آباد وزیر امورخارجه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آنقدر هم بی‌پول نیستید!

فدراسیون فوتبال در یک سال گذشته از فیفا، AFC، نهاد ریاست جمهوری، سامانه هواداری کمک‌ اشخاص ثالث کمیته المپیک و وزارت ورزش ٤٤,٢ میلیاردتومان در آمدزایی داشته است

آنقدر هم بی‌پول نیستید!

آنقدر هم بی پول نیستید!

عبارات مهم : میلیون

فدراسیون فوتبال در یک سال گذشته از فیفا، AFC، نهاد ریاست جمهوری، سامانه هواداری کمک اشخاص ثالث کمیته المپیک و وزارت ورزش ٤٤,٢ میلیاردتومان در آمدزایی داشته است

به گزارش شهروند؛مدیران فدراسیون فوتبال بارها و بارها در مصاحبه های متفاوت راجع به بی پولی حرف های زیادی زده اند. آنها آن قدر از پرسشها مالی صحبت کرده اند که دیگر همه باور کرده اند فدراسیون بی پول هست. منتهی توصیه قابل توجه اینجاست که درآمدهای فدراسیون فوتبال با آن چیزی که مسئولان در مصاحبه هایشان اعلام می کنند، فاصله بسیار زیادی دارد.

آنقدر هم بی‌پول نیستید!

اخیرا اسناد صورت های مالی و بودجه فدراسیون فوتبال در آستانه مجمع سالیانه در اختیار اعضای مجمع فدراسیون قرار گرفته است و با پیگیری های خبرنگار روزنامه شهروند یک نسخه از این اسناد هم در اختیار ما قرار گرفت. به این ترتیب، با وجود این که فدراسیون در سال های اخیر فقط به یکی از اسپانسر های خود (شرکت کشور عزیزمان ایران نوین) طبق اعلام رسمی شرکت بازرسی ٦٩ میلیارد تومان خسارت داده و مابقی طلب خود را از این شرکت وصول نکرده هست، درآمدهای قابل توجهی به حساب فدراسیون واریز شده است که در زیر مهمترین آنها را به ریز مطالعه می کنید. راجع به صورت های مالی و یادداشت های توضیحی فدراسیون بررسی کارشناسی نشان می دهد که آمار و ارقام ارایه شده است با آن چیزی که در بودجه فدراسیون نوشته شده، تفاوت زیادی وجود دارد که اعضای مجمع با بررسی کارشناسی و دلسوزانه باید پیگیری مورد نیاز را بدون هیچ گونه مصلحت اندیشی راجع به اش داشته باشند.

درآمد ٢/٤٤ میلیارد تومانی از کمک های دریافتی

فدراسیون فوتبال از محل کمک های دریافتی از تاریخ ٣١/٤/١٣٩٥ تا ٣١/٤/١٣٩٦ که سال مالی فدراسیون فوتبال به حساب می آید، مبلغ ٤٤٢,٠٩٢.٩٨٨.٦٤٤ ریال درآمد داشته هست. این مجموعه همچنین تا سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٥ مبلغ ٢١٩.١٢٢.٩٣١.٠٠٠ درآمد داشته است که در مجموع دو سال دریافتی ها به رقم قابل توجه ٦٦١.٢١٥.٩١٩.٦٤٤ ریال می رسد که رقمی قابل توجه به حساب می آید. توصیه قابل توجه راجع به این درآمد ٤٤.٢میلیارد تومانی این است که مهمترین فدراسیون ورزشی کشور به جز این موارد، درآمدهای دیگر قابل توجهی هم از قراردادهای تجاری و دریافت کمک از اشخاص ثالث و… داشته که میزان درآمدزایی سیستم را نسبت به این عدد تا حد بسیار زیادی زیاد کردن می دهد.

فدراسیون فوتبال در یک سال گذشته از فیفا، AFC، نهاد ریاست جمهوری، سامانه هواداری کمک‌ اشخاص ثالث کمیته المپیک و وزارت ورزش ٤٤,٢ میلیاردتومان در آمدزایی داشته است

براساس اسناد صورت های مالی فدراسیون تا سال مالی منتهی به ٣١/٤/١٣٩٦، مبلغ ١٢٦.٣٦٤.٠٠٠.٠٠٠ ریال از وزارت ورزش، مبلغ ٦٨.٦٠٥.٧٧٨.٢٠٠ ریال از کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبلغ ١٤٧.٩٨١.٤٠٧.٦٤٤ ریال از کمک های مردمی- سامانه هواداری، مبلغ ١٣.٤١٥.٢٠٠.٠٠٠ ریال از کمک های مردمی- اشخاص ثالث، مبلغ ٢.١٤٤.٠٠٠.٠٠٠ از کمیته ملی المپیک، مبلغ ٦٠.٠٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال نهاد ریاست جمهوری، و مبلغ ٢٣.٥٨٢.٦٠٢.٨٠٠ ریال از فدراسیون جهانی فوتبال فیفا دریافتی نقدی داشته هست. با این وجود توصیه قابل توجه جهت فدراسیون فوتبال با چنین درآمدی این است که آیا با توجه به این فعل و انفعالات مالی هنگفت، داوران لیگ برتر با آخر یافتن نیم فصل هنوز حتی یک ریال از دستمزد قضاوت در مسابقه های لیگ را دریافت نکرده اند یا این که سرمربی تیم ملی چند هفته قبل نسبت به عدم پرداخت دستمزد خود اعتراض کرد. از طرفی حتی گفته می شود مربیان تیم های ملی هم از فدراسیون بابت حقوق خود از فدراسیون طلبکار هستند.

داستان وام از هدایتی و بدهی به آقای عابربانک

به نظر می رسد در فوتبال کشور عزیزمان ایران افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی به حسین هدایتی بدهی مالی دارند. در هفته های اخیر، ماجرای کمک های این فرد متمول به کلوب پرسپولیس سروصدای زیادی در رسانه ها به وجود آورد. در شرایط کنونی ابهاماتی راجع به رقم دقیق واریزی های هدایتی به کلوب پرسپولیس و آینده پول هایی که او در اختیار مدیران کلوب قرار داده بود، وجود دارد که مصاحبه های این شخص و علی اکبر طاهری و محمد ترکاشوند هم به بزرگترشدن دایره ابهامات کمک زیادی کرده است.

آنقدر هم بی‌پول نیستید!

در چنین شرایطی بررسی اسناد مالی فدراسیون فوتبال و پیگیری های انجام شده است نشان می دهد که حسین هدایتی از فدراسیون فوتبال هم طلب قابل توجهی دارد. او که چند سال قبل با درخواست کمک فدراسیون جهت گرفتن وام بلاعوض جواب مثبت داد، مبلغ قابل توجهی را به مدیریت فدراسیون کمک نقدی می کند.

البته مدیران فدراسیون فوتبال تا سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٥ مبلغ ٣٠٠ میلیون تومان و تا سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٦، ٢٠٠ میلیون تومان دیگر به این فرد که خودش را بارها و بارها هوادار فوتبال معرفی کرده هست، پرداخت کرده اند. در شرایط کنونی، هنوز راجع به رقم دقیق کمک هدایتی به فدراسیون فوتبال اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی گفته می شود که او هنوز چیزی حدود ٦٥٠ میلیون تومان از فدراسیون فوتبال طلب دارد که پرداخت نشده هست. فدراسیون هم البته در این مدت راجع به جزییات این همکاری مالی با هدایتی و نحوه تسویه حساب با او براق سازی مورد نیاز را در رسانه ها نداشته است.

فدراسیون فوتبال در یک سال گذشته از فیفا، AFC، نهاد ریاست جمهوری، سامانه هواداری کمک‌ اشخاص ثالث کمیته المپیک و وزارت ورزش ٤٤,٢ میلیاردتومان در آمدزایی داشته است

درآمد ١٥ میلیارد تومانی در ٢ سال از نقل و انتقالات

کارشناسان فوتبال و به خاص علی کریمی در هفته های اخیر انتقادهایی بسیار جدی به قوانین من درآوردی فدراسیون در زمینه درآمدزایی از نقل و انتقال بازیکنان و مربیان مطرح کرده اند. طبق قوانین در لیگ برتر بازیکنانی که از یک تیم به تیمی در استان دیگر انتقال یافته می شوند، باید ٨ میلیون تومان واریزی به هیأت های فوتبال داشته باشند و جهت مربیان این مبلغ ١٢ میلیون تومان است.

فدراسیون فوتبال طبق اسناد مالی رسمی که به اعضای مجمع ارایه داده هست، از محل جرایم کلوب ها و انتقال بازیکنان در تاریخ ٣١/٤/٩٥ مبلغ ٢٨,٩٤١.٠٤٨.٨٠٠ریال و تا ٣١/٤/٩٦ ٤٠.٧٩٥.٨٠٠.٠٠٠ ریال درآمد کسب کرده هست. این درآمد حدود ٧.٦ میلیارد تومانی طی دو سال به خوبی نشان می دهد که فدراسیون درآمدی هنگفت از کلوب ها و بازیکنان کسب می کند. یکی دیگر از محل های درآمد فدراسیون فوتبال حق عضویت در کلاس های فوتبال و عضوگیری هست. طبق صورت های مالی فدراسیون در سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٥ مبلغ ٥٦.٠٧٧.٥٤٠.٣٧٧ میلیارد ریال و تا سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٦ مبلغ ٨٥.٧١٤.١٩٥.٥٨٢ ریال درآمدزایی شده است است که در طول دو سال به رقمی حدود ١٥ میلیارد تومان می رسد.

آنقدر هم بی‌پول نیستید!

١٠ میلیارد تومان درآمد بلیت فروشی

درآمد حاصل از فروش بلیت به صورت تلفیقی مبلغ ١٠٣,٢٦٣.٨٢٢.٥٠٠ ریال بوده هست. درآمدها از خدمات مرکز پزشکی فدراسیون و شرکت لیگ نیز ١٦.٤١٠.٥٩٣.٠٠٠ ریال در سال مالی تازه و ١٣.٥٢٥.٤٣٤.٧٤٥ ریال در سال مالی گذشته بوده که دریافتی فدراسیون از این درآمدها صفر تومان بوده است! درآمد اختصاصی شرکت لیگ فوتبال ١٨.٩١١.٩١٩.٠٠٠ ریال در سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٦ و مبلغ ١٢.١٩٨.٥٣٠.٠٠١ ریال در سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٥ بوده هست. کمیته انضباطی نیز مبلغ ١٨٣ میلیون تومان از جرایم انضباطی درآمد کسب کرده است.

داستان جالب چند واریزی و ابهام راجع به واریزی به نام «سایر»!

از سایر نکات جالب توجه در سال مالی ٣١/٤/٩٥ تا ٣١/٤/٩٦ می توان به پرداخت مبلغ ١,٥ میلیارد تومان از سوی فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی اشاره کرد. یا پرداخت ٣٤.٨٨٨.٤١٥.١٧٢ ریال بابت برگزاری مسابقه های و تمرین های تیم ملی در ورزشگاه آزادی به این مجموعه! جهت هزینه سفرهای داخلی و خارجی تیم های ملی و مسئولان و نمایندگان متفاوت فدراسیون در سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٦ مبلغ ٢٢.٧٥٩.١٩٥.٩٩١ ریال به آژانس هواپیمایی سهند واریز شده است و مبلغ ١٨.٠٠٦.٩٨٨.٦٩٥ میلیارد ریال نیز تا سال مالی گذشته منتهی به ٣١/٤/٩٥ به این آژانس هواپیمایی پرداخت شده است هست. توصیه جالب توجه اینجاست که فدراسیون هنوز به این آژانس هواپیمایی بدهکار است.

فدراسیون فوتبال جهت اقامت تیم های ملی در هتل المپیک نیز یک میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان پرداختی به این هتل داشته هست. در اسناد صورت های مالی در یک بخش مبلغ یک میلیارد و ٢٤٥ میلیون تومان پرداختی با عنوان واریزی نامشخص ثبت شده است که هیچ توضیحی هم راجع به جزییات آن ارایه نشده هست. همچنین در انتهای جدول حساب های پرداختی مبلغ یک میلیارد و ٦٣٥ میلیون تومان در سال مالی منتهی به ٣١/٤/٩٦ پرداختی از حساب های فدراسیون انجام شده است که عنوان «سایر» جهت آن درنظر گرفته شده است هست. این رقم جهت سال مالی قبلی یک میلیارد و ٨٣٥ میلیون تومان بوده است!

واژه های کلیدی: میلیون | فوتبال | درآمدزایی | کنفدراسیون آسیا | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه